MuhamadAimanHakim From kepong , 19 years old, kuala Lumpur :) facebook: Hakeem saionjie , Twitter: Hakeemsaionjie

Hangg Outt dengan Aniss :)

HAHAHAH :) hari yangg palingg best kott bagi aku , 08.06.2011 , hari aku hangg dengan dia , memang banyak kenangan manis , masa tuhh birthdayy party kawan aku , amy shah , mula-2 cadang nakk sambut dekat KFC ts atau pavi , alih-2 tukar pulak dekat KLCC , letih pulak tuhh nakk pergi , 
mula-2 anis takk nakk ikut , then aku cakap "penatt biyy datang nii" HAHAH :) dia punn kesian lahh kann , ikut lahh aku terus pergi KLCC , jalan punya jalan jakgi sesat entah sampai mana aku takk tahu , selalu aku takk sesat punn kalau lalu siti, tbe hari tuhh sesat pulak kann , mungkin takut agaknya jalan sebelah anis , HAHAHA :) dah sampai KLCC tuhh , aku tanya anis nakk makan takk , dia cakap batu lepas makan tadi , aku punn takk makan lahh , duduk jee sebelah dia , watu tuhh pulak hujan , memang semua duduk bawah pondok :) sampai padat , ramai-2 masuk . arghh , aku dahh lemas daa dalam tuhh , masing-2 dengan gilrf doang , berpeluk lahh , bercium lahh , gelakk ketawa , ALLAH aku tangok doangg nii teruk betul , anis dahh lahh bikan jenis macam tuhh , lagi lahh pulakk nampak, aku tangok dia muka dahh masan jee :) then kami tunggu lahh sampai hujan berhenti , dahh berhenti tuhh pergi balik ke pavi , basah juga lahh baju kita orangg kann , kasut pun habis dahh basah , sampai ikan punn boleh ada dalam tuhh , (sekarang ikan tuhh ada dekat anis , dalam aquarium) HAHAHAHAAHH :) lawak laah kauu anis , sampai pavi jumpa balik kawan dia Mizan , Tasya , Aleep , doang borak-2 macam biasa lahh , dah lama lama tuhh , aku terdengar aleep cakap ex couple anis ada dekat situ , aku pun perhati lahh kann anis , jeles juga lahh aku tengok dia dengan AZHAR  tuhh  :( hmm , takk apa lahhh , aku diam jee , lepas tuhh ,kami pergi ts sebab nakk beli barang kejap , aku ikut jee , lepas tuhh doang dahh nakk balik dahh , malas balik lambat , jalan jam , masu tuhh pulak sempat lagi beli kasut , anis beli selipar , HAHAHAH , paling aku takk boleh lupa , dia bagi rantai dekat aku , rantai perempuan , dia sarung kann dekat kepala aku . rantai PLAYGIRL pulakk tuhh ,
dalam hati kata takk apa lahh , itu kenangan aku dengan dia , bukan selalu kami jumpa . then kami sempat tangkap gambar , nii haa gambar dekat atas tuhh , :) HAHAHAH , dia terus balik rumah , aku pergi jumpa kawan , makan dulu , jalan-2 dulu , baru balikk :) itu jee lahh , walaupun korang anggap biasa jee hangg nii , tapi bagi aku , aku rasa beruntung sangat dapat jumpa dia :) bila lagi aku dapat jumpa dia :(         ILOVEYOUU SAYANGG .